>
 photo hk_zps8a08df79.jpg photo cats_zps5ec51379.jpg

Wednesday 13 February 2013

# ratu hatiku ~ ibu ♥ ♥



Pergorbanan "MAMA" terlalu besar. Kesabaran "UMI" terlalu tinggi. Kasih sayang "MAK" terlalu tulus. Kewujudan "IBU" terlalu bermakna



itu ibu saya, saya sayang dia :')
dialah 0rang yang melahirkan saya, yang membesarkan saya, yang selalu sabar dengan sikap dan rengekkan saya xD
Allah bagi kita ibu, ibulah yang pertama yang memeluk kita, ibulah juga orang pertama yang gembira bila melihat perkembangan kita. semua ibu sanggup meng0rbankan ape sahaja demi anak-anak tercinta. semua ibu inginkan yang terbaik tuk anak-anaknya. termasuk jugak ibu saya. ibu saya baik, tapi dia tegas, dan kadang-kadang dia sp0rting.. kalau time dia sp0rting, semua benda dia k0ngsi dengan saya sebab saya pendengar yang setia.. cewahhh ! tambah-tambah lagi cerita zaman dia muda-muda.. hehe ! macam-macam cerita ade, yang menarik sekali cerita pasal macam mane dia b0leh jumpa dengan abah saya, merangkap suami dia sekarang.. hahaha. kadang-kadang ibu saya kuat membebel =,=" tapi saya tak kisah sebab rase macam tak lengkap pulak hidup nie kalau tak dengar suara ibu saya dalam sehari.. xD hihi.
takkan ade orang lain yang dapat menggantikan tempat se0rang ibu didunia..




perg0rbanan ibu terlalu besar, jasa se0rang ibu tiade harganya. kasih ibu amat bernilai. :)
Setitik air mata yang tumpah dari perbuatanmu samalah pedihnya seperti sebutir peluru yang menembusi didadamu :'D
syurga dibawah telapak kaki ibu



dear Zainab Bt Husin, i l0ve y0u mum.. mmuahhhh :-* hee


No comments:

Post a Comment