>
 photo hk_zps8a08df79.jpg photo cats_zps5ec51379.jpg

Tuesday 12 February 2013

:: kawan ♥ ♥



tadaaaaaa.. hee xD
yang berbaju hitam tu kawan saya, yang sebelah baju hitam tu, alaaa yang berbaju warnaaaa.... colour ape tu ea? =.=" errr.. yang bertudung 0ren tu SAYA !~ hihi
haa.. meh nak habaq maii.. kawan saya yang sorang nie c0mel + baik.. dia laa kawan sejati dunia akhirat.. zaman sekarang ni, susah nak jumpa kawan yang macam dia nie, tak HIPOKRIT, memahami saya dari segala sudut.. ececece ! heheh.. kawan sekarang nie ade macam-macam jenis, yang suka tikam kita dari belakang, depan baik, belakang mengutuk.. but, she's n0t.. she's are the best friend ever.. :) perkenalan kami bermula pada tahun 2011, s0 da almost 2 tahun da laa.. on that time, budak nie baru pindah sekolah.. hihi.. budak? alaa.. panggilan manja.. any pr0blem? O_o
s0, kawan pnyer kawan sampai laa da  abis spm nie.. banyak kenangan, even suka duka pun banyak jugak.. tapi kawan sejati takkan terpisah.. kami buddyz, kami takkan terpisah ! yeahhh !~ hihi.. dia pernah mencarut pasal saya dalam blog dia taw.. hehe

klik untuk tumbesaran :D
haa.. tu diaaa.. f0r siti amileen yus0ff, i l0ve y0u kawan 
mmuahhh mmuahhh mmuahhh.. haaa, amik kau ! kan da kene kiss tu !~ hihi
jangan jealous >,<





No comments:

Post a Comment